چقدر خوبه یاد بگیریم

بايد ياد بگيريم محبتمان را صرف كسي كنيم 

كه آن را مي فهمد و مي خواهد


چقدر خوبه ياد بگيريم بدون منت به ديگران كمك كنيم

 

بايد ياد بگيريم و باور كنيم كه دانسته هاي ما به اندازه قطره 

 

و نادانسته هايمان به اندازه اقيانوسي بي انتهاست

 

ياد بگيريم كه در زندگی مثبت اندیشی داشته باشیم

زیرا

مثبــــــــــــــت اندیشی می تواند نتیجه بخش باشد

 

يادمان باشد تا وقتي خدا هست هيچكس تنها نيست

 

بايد ياد بگيرم ديگران هم دل دارند ، تنها دل ما نيست

كه نبايد بشكند

 
 
بايد ياد بگيريم ترس ، بدگماني ، ترديد و نگراني
 
 
بزرگترين آفات اعتماد به نفس و خود باوري هستند

 

باید یاد بگیریم که تا... نبخشیم... بخشیده نمیشیم

 

بايد ياد بگيرم گريه ممكن است تسلاي دل باشد

 
اما درمان هيچ دردي نيست

 

بايد ياد بگيريم بجاي خسته شدن ، بجاي غر زدن ، 

 

بجاي شكوه و شكايت از دنيا و از روزگار و از اين و آن ، 

تاوان اشتباهتمان را بدهيم هرچند سنگين باشد

 

 
بايد ياد بگيريم وقتي مشكلي پيش مياد صبور باشيم 
 
هرچند دردناك باشد
 
 
 
ياد بگيريم در مسير زندگي چون كاج باشيم پايدار و
 
 
استوار نه همچو بيد كه به هر بادي بلرزيم
 
 
چقدر خوبه که یادمون باشه:

عمر ما هر چقدر هم طولانی باشه، کوتاه هست. پس
 
 
 لحظه لحظه اش رو قدر بدونیم...

 

هر انسانی طعم مرگ را می‌چشد! و شما را با بدیها
 
و خوبیها آزمایش
 
 
می‌کنیم؛ و سرانجام بسوی ما بازگردانده می‌شوید!

 

چقدر خوبه که یاد بگیریم و یادمون باشه:

 

گاهی وقتا خیلی زود دیر میشه، ولی تا فرصت باقیست،

 

 هیچ وقت برای شروع دیر نیست

 

ياد بگيريم ادمها را همانطور كه هستند بپذيريم 

نه همانطور كه ما دوست داريم باشند .

 

 
چقدرخوبه كه ياد بگيريم ليس للانسان الا ماسعي

 

بايد ياد بگيريم بذرمحبت در خاك نفرت نمي رويد،

 

باغچه قلبمان را از خاك نفرت خالي كنيم

 

 
بايد ياد بگيريم وقتي اشتباه مي كنيم مسئوليت اشتباهمون
 
 
را بپذيريم و در بين ديگران دنبال مقصر نباشيم
 
 
 
چقدر خوبه که یاد بگیریم:

 
از دوران بچگی فقط به فکر بازیگوشی ها و شیرین کاری هاش نباشیم،
 
 
بلکه قدری هم به فکر پاکی و معصومیت زمان کودکی بیفتیم و سعی
 
 
کنیم اون معصومیت رو در خودمون حفظ کنیم.

 

زمان هیچ وقت قرار نیست به عقب برگرده. پس حسرت

 

گذشته ها رو

 

نخوریم. آینده هم که هنوز نیومده، پس آرزوهای

 

 طول و دراز نداشته

 

باشیم. چیزی که مهمه این هست که حال رو دریابیم و

 

طوری استفاده

 

کنیم که گذشته ها رو جبران و آینده رو به بهترین وجه

 

ممکن بسازیم.

 

بايد ياد بگيريم هيچ اتفاقي عاري از 

حكمت الهي نيست

 

باید یاد بگیریم عذرخواهی کنیم نه بهانه تراشی...

 

چقدرخوبه ياد بگيريم بدبيني و بدگماني 

نابود كننده بنياد دوستي هاست

 

بايد ياد بگيريم جاي ديگران فكر نكنيم

و بجاي آنها تصميم نگيريم


 

 بايد ياد بگيريم اخم و تروشرويي افت دوستي ست

دوستي هايمان را با يك لبخند محبت اميز حفظ كنيم

 
گرچه گذر زمان فرصت مهر ورزیدن را دریغ نمیکند؛
 
 
اما مرگ را استثنائی نیست
 
 
فرصت ها را براي مهرورزي دريابيم


دلا غافل ز سبحاني چه حاصل

 

مطيع نفس و شيطاني چه حاصل

 

بود قدر تو افزون از ملائک

 

تو قدر خود نميداني چه حاصل

چند درخواست از مسئولین سعید آباد

1- قراردادن وسیله ی تردد ( اتوبوس یا مینی بوس ) از سعید آباد به زنجان و بلعکس
2- آسفالت خیابان اصلی روستا ، مخصوصا جلوی مسجد
3- جداکردن پسر و دختر در مدرسه ی راهنمایی ( در حال حاضر در مدرسه ی راهنمایی سعید آباد ، پسران و دختران در یک کلاس درس میخوانند که باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی شده)

اهالی محترم روستای سعید آباد میتوانند درخواستهای خود را در این بخش مطرح کنند ، امیدواریم که ترتیب اثر داده بشه و مسئولین در جهت رفع مشکلات روستا گامی بردارند
هر بار موقع انتخابات اهالی به امید رفع بخشی از مشکلاتشون به نماینده شون رای میدن اما متاسفانه فقط نماینده ها انتخاب میشن و مشکلات همچنان پابرجاست - امیدوارم که صدامون به گوش مسئولین برسه ، در غیر اینصورت خودمون باید به فکر رفع مشکلات باشیم